Créixer com bolets

Les alumnes i els alumnes de 6è estem treballant els éssers vius i els diferents regnes. Un d’ells és el regne dels fongs. Per poder-los observar millor hem recreat a l’aula el seu hàbitat natural, els hem cuidat procurant que tinguessin humitat i hem anat fent fotos per tal de poder recordar com han crescut de ràpid.  En només 4 dies ja hem pogut veure com apareix el seu fruit, fent honor a la dita catalana “créixer com bolets”.

En aquest cas són gírgoles, un bolet comestible. Avui alguns alumnes ja se les podran emportar a casa per cuinar-les i menjar-se-les!! Esperem les fotos!! Quina gana!!