5è: SORTIDA FEM POBLE

Aquest dilluns 30 d’octubre, l’alumnat de 5è hem anat d’excursió a Riells del Fai. Allà hem pogut veure totes les transformacions que ha patit el paisatge fruit de la necessitat de conrear les terres durant segles. També hem pogut veure la importància de l’aigua en l’obtenció d’energia, ja fos a través dels molins fariners i d’oli i, més recentment, per a la generació de corrent elèctric.

Finalment hem tornat vorejant el riu Tenes entremig del seu bosc de ribera ple de pollancres, àlbers i plàtans. En alguns casos endinsats entre les canyes que estrenyien el camí.

Com que hi ha alguns alumnes que teniu ganes de repetir l’excursió amb els pares, us posem el mapa amb la ruta que hem fet.  FOTOS