EDUCACIÓ EN VALORS

Aquest any, la classe de sisè estem treballant els valors com mai ho hem fet. Hem creat petits grups i hem pensat en activitats per fer amb tota la classe sobre els diferents valors: el maltractament animal, el respecte, el racisme, les emocions, les diferents diversitats funcionals… Aquestes activitats ens han fet veure que hi ha molts problemes en aquesta societat i els hem d’arreglar el més ràpid possible.

Ens ho hem passat genial amb aquestes activitats!!!

VALORS

“A l’escola valorem el respecte, la inclusió i la cooperació, fomentant un entorn on cada alumne/a pugui créixer i aprendre de manera equitativa i amb igualtat d’oportunitats.”