L’ASUNCIÓN I LA CAROL ENS EXPLIQUEN CONTES A P3 I P4!

Com és tradició a l’escola, durant la setmana de la Castanyada, les famílies dels alumnes poden venir a explicar contes/històries. Aquest any, vam tenir la gran sort de tenir una iaia i una mama amb nosaltres.

D’una banda, l’Asunción, la iaia del Luis, va venir a explicar-nos el conte de El porquet tacat. Ens va agradar moltíssim i, en acabar, ens va donar de record un cromo del porquet per cadascun de nosaltres i un cartell per guarnir la classe.

D’altra banda, el dia següent, la Carol, mare de la Sança, ens va reunir als nens i les nenes de la classe de P3 i P4, i ens va explicar un conte de la Castanyada, inventat per ella i el Ferran (pare de la Sança i el Marçal, de P5). Va ser molt xula la història! Quanta imaginació!! En acabar, li vam ensenyar la dansa de la Castanyera. Creiem que li va encantar!!!!

MOLTES GRÀCIES A LES DUES!!!!

I ja sabeu, si alguna família vol animar-se i venir a explicar algun conte, que sapigueu que esteu convidades per la propera!!!