Música de dj’s

Els nens i nenes de la classe de 6è hem escollit aquesta setmana escoltar a Ràdio Vinyalet la cançó PANDA, creada pel DJ Desiigner.

Un punxadiscs o punxadiscos, també conegut pel manlleu d’origen anglès discjòquei (DJ, dijei), és la persona encarregada de reproduir música per a una audiència a les discoteques, pubs, clubs, festivals, en un grup de música o a la ràdio. El terme discjòquei procedia del terme “disk” que es referia als discs fonogràfics, tot i que ara “disc” es relaciona als vinils o als Cds.

Esperem que us agradi aquest tipus de música.

dj