Història de la cooperativa Stranger Craft

Hola, som l’E i la L de la cooperativa strangercraft. I us explicarem la nostra història. L’any passat ens van confinar i no vam poder seguir amb la cooperativa Vinyacraft. A 5é i 6é ens van ajuntar, i ens van dividir en tres aules diferents. Per això ara som tres cooperatives ja què el covid-19 ens va fer separar-nos. Les tres que hi ha són totalment independents, és a dir, que no estan connectades.

El 26 d’octubre de 2020 ens vam reunir els nois i noies i el professor del curs STRANGER CLASS 11. (5è-6è C) de l’Escola Els Vinyals per formar una empresa amb l’objectiu de Fabricar alguns productes que després podrem vendre a  LA PLAÇA DE LA VILA.

La nostra empresa es una societat: cooperativa, de 17 persones sòcies, cadascuna ha portat un capital de 6 euros.

EL NOM

Hola, bon dia, som la C i la G de la cooperativa Stranger Craft. Ara, us explicarem com vam escollir el nom:

El nom, Stranger Craft el cam escollir per què els de sisè ja van fer el curs passat una cooperativa, que es deia VinyaCraft. Llavors el que vam fer va ser:

Com la nostra classe es diu stranger class, vam agafar Stranger del nom de la classe, i Craft de la cooperativa que vam fer els de 6é el curs passat, va quedar Stranger Craft, o sigui que vam fusionar els dos noms.

CÀRRECS DIRECTIUS

Hola som la I, la S i la L. I ara us explicarem com vam escollir els càrrecs directius.

Per escollir-los, cadascú en anglès, va escriure si volia ser president, secretari o tresorer. Va explicar les seves qualitats, per què seria el millor representant i per últim, va crear un eslògan.

Després cadascú va fer una presentació del que havia escrit.

I per últim, individualment vam votar

Moltes gràcies per la vostra atenció.

LOGOTIP🤍

Hola som l’A i L’Á i ara us explicarem que hem fet per triar el logotip.

Després de fer els prototips vam fer el logotip. Llavors cadascun de nosaltres vam fer un logotip. Quan tots havíem fet el nostre vam votar entre ells. Va guanyar el de la S però van haver dues persones que no havien vingut el dia de la 1ª votació. Llavors vam votar entre els 2 logotips que no s’havien presentat i el de la S. Però després de la votació va guanyar un altre i ens va semblar injust que el de la S no es fes i al final vam fusionar els 2 logotips.

REALITZACIÓ DE PROTOTIPS

Hola, som la Z i la S de la cooperativa Strangercraf, nosaltres us parlarem de la realització de prototips. A les vacances de nadal cadascú va fer el seu prototip. Després, vam exposar-les, els vam valorar i els vam votar democràticament. Van sortir 6 prototips nous, i vam recuperar 2 prototips de l’any passat(en total 8).Vam fer un estudi de mercat i a partir d’això van quedar 5 prototips. I aquesta va ser la realització dels prototips.

DESCRIPCIONS DELS PRODUCTES

Hola som el J i el M i ara us farem unes descripcions sobre els productes escollits.

Un diu Diver pots son tres pots que estan decorats en pintura, el pot de l’unicorn. És rosa amb una banya de goma eva daurada. L’altre pot es el de la careta , és tot groc amb dos ulls negres i una boca. I el que queda es tot verd amb pipes de colors.

Imants nevera: Els imants nevera tenen forma dos de piruleta i un de caramel amb un imant per darrera.

Tres en ratlla:Es una bossa de tela i per darrera està dibuixat un tres en ratlla i amb unes fitxes que són tres ous fregits i tres tomàquets.

All 4 create. Es un organitzador d’escriptori que té dos calaixos i cinc llocs per posar material escolar i es de color lila, blau, groc i rosa.

Eco bossa: La bossa està feta de tela i la decoració és tota blanca  amb un quadre verd que te dibuixat un gat que té una frase que posa I LOVE MY CAT.

Estudi de mercat

Som el Marc i l’Hugo de la cooperativa Stranger craft i a continuació us parlarem sobre l’estudi de mercat.

Primer vam votar els prototips que més ens agradaven i ens vam quedar amb 8 de 16 prototips. A continuació, vam mirar els estudis de mercat d’altre anys. I, entre tots, vam escollir les preguntes i vam crear unes altres, per adaptar-ho als prototips de la nostra cooperativa.

Tot seguit, vam enviar l’estudi de mercat a les famílies explicant qui érem , i , amb les respostes que vam obtenir ens vam posar en grups, per elaborar un gràfic i així adaptar els prototips als gustos de la gent.