Lupus

Un curs més, els nens i nenes de 5è hem anat a veure la Lupus, una lloba ibèrica socialitzada que pertany al projecte  “Apropa’t al món del llop”. L’objectiu d’aquesta activitat és transmetre criteris i valors sobre la importància de la seva conservació, coneixements, sensacions, experiències… tot allò que posi de manifest la sensibilitat dels alumnes, ajudant d’aquesta manera a promoure el coneixement d’aquest mamífer, afavorint l’empatia cap a l’espècie i sobre tot a trencar el fort motlle que cobreix al llop d’injustes creences. Amb aquesta finalitat va néixer la idea de fer interactuar als escolars amb un llop ibèric socialitzat, la lloba Lupus.

lupus web2