COMENCEM AGRUPAMENTS DE LLENGUA!!!!!!!!!

Els alumnes de 4t, 5è i 6è comencen agrupaments de llengua i treballen la notícia com a text.

Van començar el dimecres 5 d’octubre amb una presentació al gimnàs de l’escola juntament amb 4t i 5è. La va explicar el Miquel (el tutor de 6è),  van escoltar una notícia de ràdio, van veure una notícia del programa Info k  i van llegir diferents notícies amb les que es van poder fer una idea de què anirà l’agrupament.

Un cop acabada la presentació, divendres dia 7 es va fer la primera activitat on es van fer els grups i van començar a treballar.

Seguiu atents què us anirem informant sobre l’agrupament de llengua bloc 2 dedicat a les notícies!

noticies