Últimes notícies de l’escola fetes pels Reporters Digitals Jr.

EL COS HUMÀ

Nosaltres estem treballant el cos humà.

Ara hem descobert coses noves que ens agrada  molt saber

per sempre: les vertebres.

EL REPORTATGE

A l´escola fem grups amb diferents professors, i fem una tipologia textual. Aquest trimestre la tipologia que estem treballant és el reportatge.

Primer s´organitzen i després comencen a buscar als ordinadors. Quan han obtingut la informació l’escriuen en brut i busquen imatges.

Després ho passen a net i enganxen les imatges en un full dina3. Per acabar fan un dibuix sobre el tipus de text.

PORCS SENGLARS

Avui en el camp del costat de l’escola hem vist un porc  senglar. S’estava menjant les llavors. Estava molt gras.

SORTIDA A L’ESCOLA BRESSOL DE LLIÇÀ

VAM ANAR ESCOLA BRESSOL I VAM CANTAR UNA CANÇÓ ALS NENS PETITS.

CONCERT A L’AUDITORI

Va ser un concert d’instruments de vent: trompetes i un tub que feia soroll i una petxina

que també feia soroll.

Va ser un concert molt xulo i molt bonic. Ens va agradar a tots.

Estàvem a dalt de tot i ens ho vam passar molt bé.  La música era molt bonica.

EN EL CONCERT VAN TOCAR  LA CANÇÓ  DEL COTXE,  LA DELS CAVALLERS I MOLTES MÉS.