PROJECTE RETOTECH DE LA FUNDACIÓ ENDESA

Des de l’escola Els Vinyals volem informar-vos d’una gran notícia: després de presentar aquest vídeo, en el qual es veu com treballem la robòtica a l’escola, hem estat seleccionats per participar aquest curs en el PROJECTE RETOTECH DE LA FUNDACIÓ ENDESA, que comportarà el lliurament de material de robòtica educativa per al nostre alumnat, una formació de robòtica per al professorat del centre i l’elaboració d’un projecte final que participarà en un Festival Final.

La participació en aquest projecte està emmarcada en el programa STEAMcat (programa d’innovació pedagògica). La finalitat és generar i potenciar l’interès de l’alumnat d’Educació Infantil i Primària vers les ciències, la tecnologia, l’enginyeria, les matemàtiques, i la creativitat en aquests àmbits a través del disseny i l’art, i incrementar la presència de dones i de l’alumnat socialment desafavorit en els estudis i professions STEM.