PERROBOT, EL PROJECTE DE RETOTECH SELECCIONAT ALS VINYALS.

El jurat de l’escola Els Vinyals escull el projecte PerroBot, un simulador robòtic d’un gos de veritat, d’entre moltes d’altres bones propostes.

Tot va començar el 2021 quan des de Retotech ens van proposar participar al concurs de robòtica. Vam fer un vídeo i vam guanyar 10 kits de robòtica i una impressora 3D. Llavors va començar la formació als alumnes de sisè amb l’objectiu de participar al Festival Retotech del juny de 2022.

Abans de fer aquest esdeveniment vam aprendre a utilitzar els mecanismes robòtics Retotech durant uns mesos. Tot seguit vam fer grups per preparar els diferents projectes i després d’unes quantes setmanes, vam exposar els nostres projectes davant dels jurats, que finalment van escollir el PerroBot.

El divendres 25 de març a la tarda es van fer les exposicions i van durar una hora i mitja. Els projectes es van presentar a l’aula de música. Per presentar els projectes van utilitzar una taula, un ordinador, un projector i material robòtic de retotech. Vam fer uns prototips que els membres del jurat van avaluar.

PerroBot va ser el projecte seleccionat d’entre molts, per tal de participar en el projecte Retotech que es farà el 8 de juny a Barcelona. El grup de projecte PerroBot està format per cinc persones, que han realitzat un model en 3D i una programació amb Bitbloc. A més, la seva exposició va ser una petita representació teatral.

Ara tenen molta feina per endavant. I tota la classe els ajudarà!

#canaldereporters