L’ESCOLA GUANYA EL PREMI EDUCAC

Avui hem rebut el 1r premi EDUCAC del Consell Audiovisual de Catalunya per la sèrie Stranger Class 11, que vam gravar al llarg del curs passat. Aquesta sèrie formava part del projecte el a classe Stranger Class 11, formada per alumnes de 5è i de 6è. A la cerimònia han vingut la Consellera del Consell Audiovisual de Catalunya, l’Inspector de la zona, la directora del Centre de Recursos Vallès Oriental IV, l’alcaldessa de Lliçà de VAll i també periodistes de TV3 per gravar un reportatge per al programa INFOK. Ha estat un moment emocionant! Aquí us deixem algunes fotografies. Si voleu mirar la nostra sèrie podeu clicar aquí.

També podeu mirar el reportatge que ens han fet a l’INFOK