ELS VINYALS SOM #canaldereporters

La nostra escola participa, des d’aquest curs, en el pilotatge del #canaldereporters, un projecte d’innovació del Departament d’Educació.

Com ja sabeu, des de fa molts anys, treballem a l’escola la integració de les diferents competències lingüístiques i digitals a través de l’ambient dels Reporters Digitals, que engloben Ràdio Vinyalet, la pàgina web de l’escola i TV Vinyalet.

Enguany se’ns ha presentat una oportunitat molt engrescadora, que no hem pogut rebutjar, de formar part d’aquest pilotatge, on podrem aportar i rebre recursos i aprofundir en el treball contextualitzat i motivador que ens proposa.

La primera tasca important que realitzarem serà la creació del Consell de Redacció dels Reporters Digitals Els Vinyals, amb la implicació de tot l’alumnat de 4t, 5è i 6è.