Cantània 2019

Aquest any amb la Cantània ens hem endinsat en l’univers del poeta Joan Brossa. La Blanca i la Bruna viatgen al món brossià de la màgia, el joc i les paraules, gràcies a unes ulleres molt especials a través de les quals experimenten una nova mirada cap a elles mateixes i cap a la vida. Cantània és l’activitat participativa organitzada per l’Associació Cultural i el Teatre Auditori, en què les escoles treballen una obra durant l’any escolar. El gran final és la interpretació dels alumnes al Teatre Auditori. L’alumnat del Monopoly hi va actuar el passat 9 de juny.