7 IDEES PER UNA TORNADA A L’ESCOLA MÉS SOSTENIBLE

Volem mostrar-vos el treball multidisciplinari que ha fet la classe del Monopoli, que promou la investigació i la recerca de solucions per tenir una relació més sostenible amb l’escola i que aporten 7 IDEES PER TORNAR A L’ESCOLA D’UNA FORMA MÉS SOSTENIBLE. Aquests PADLETS inclouen:

• Patis totalment lliures de plàstic. ( àmbit llengua catalana)
  • Reduir, reutilitzar i reciclar dins l’aula. ( àmbit llengua anglesa)
  • Millora i creació del nou hort ( àmbit llengua catalana, medi, anglès i matemàtic): Disseny d’un hort.
  • A classe, millor en bicicleta o caminant. ( àmbit llengua castellana): anunci de ràdio.
  • Consum d’aigua, calefacció i llum eficients ( àmbit llengua catalana): cartell de Canva
  • Aniversaris i festes responsables. ( àmbit llengua anglesa)
  • Més contacte amb la natura ( àmbit llengua castellana.): Ruta google maps.