PLA D’ORGANITZACIÓ CURS 21-22

Benvolgudes famílies,

Us adjuntem dos documents molt importants aprovats ahir mateix en Consell escolar de Centre.

Un d’ells és el pla d’obertura de centre pel curs vinent, on trobareu la normativa que s’aplicarà , adjudicacions de tutories i horaris, funcionament d’entrades i sortides igestió de possibles casos de CoVID-19 entre d’altres informacions.

És un document provisional, que al setembre pot estar subjecte a modificacions, en funció de l’evolució de la pandemia. És important que el llegiu atentament, per tal que entengueu com hem intentat organitzar el curs vinent amb les menors afectacions possibles pel nostre alumnat i famílies.

Si teniu dubtes, en parlarem tranquil.lament a setembre, a les reunions d’inici de curs.

Per altra banda també us adjuntem el calendari del curs vinent, per tal que us pogueu organitzar familiarment.

Aquesta documentació estarà penjada a la nostra web, la fem pública tant aviat com ha estat possible, penseu que enguany tot ha anat molt més lent del que estàvem acostumats.

Rebeu una cordial salutació i us desitgem unes bones i merescudes vacances!!.

Equip Directiu.