VIATGE DE FINAL DE CURS!

M. Ja arriba el viatge de fi de curs!

M. Aquest any els alumnes i les alumnes de sisè marxaran a Cala Giverola, els dies  29,  30 i  31 de maig,  per a passar uns dies inoblidables!

I. Les professores que els acompanyaran seran  l’Andrea i la Irene.

M. Les activitats  que faran són: caiac, passeig en barca, submarinisme, voleibol, el xurro i moltes  més.

Per veure més fotos d’aquest viatge, connecteu-vos al Clickedu de l’escola.

Imagen relacionadaResultado de imagen de fotos banana de aguaResultado de imagen de submarinisme

Imatge relacionada

M.  Aquesta cala es bastant gran i l’ aigua es molt transparent.  Hi ha molts arbres i és tot molt verd.

I. Així són les habitacions dels apartaments al que aniran els alumnes de sisè. Es molt elegant i les habitacions són molt amples.

I. Estan desitgen anar al viatge de fi de curs!