Socialització llibres infantil 2016-2017

Benvolgudes famílies,

Us adjuntem llistat llibres 2016-2017. A diferència d’altres anys ara podeu SOCIALITZAR

per tal d’aconseguir més estalvi al llarg dels anys d’escola.

Totes les opcions són pre-pagament, caldrà fer l’ingrés al nº de compte de l’AMPA:ES91 0182 9723 9202 0006 4214; indicant el nom de l’alumne i el curs. Pagament límit de llibres 15 juliol, (guardeu còpia per portar el dia que els recolliu). La recollida serà el dissabte 3 de Setembre que serà el dia d’entrega del material escolar i venda de bates i roba esportiva.( 10:00 a 13:00). Recordem que per gaudir del preu soci s’ha de fer efectiu l’import de la quota AMPA 25€ per família el mateix dia.

PREUS SOCIALITZANT

Educació infantil (p3-p4-p5) 15€ per curs
Educació primària ( 1er-2on-3er i 4rt) 45€ per curs
Educació primària (5è i 6è) 50€ per curs

Encara sou a temps de socialitzar llibres tot ingressant la quota corresponent al curs i omplint contracte socialització que podeu descarregar de la web elsvinyals.cat. També tindrem contractes el dia entrega llibres.

PREUS SENSE SOCIALITZAR

CURS ÀREA TÍTOL SOCI NO SOCI
P3 Llengua anglesa -Peggy and Granny

-Peggy and

Daddy

P4 Llengua anglesa -The balloon

-Peter

P5 Llengua anglesa -Little rabbit

-Cake

7€

Els contes d’infantil els trobaran els alumnes a classe a l’inici de curs. No es poden comprar a les llibreries ja que ens els ven directament l’autor.