NOTÍCIES REPORTERS DIGITALS

COLÒNIES PRIMÀRIA 2019-2020

Aquest 2019 l’escola Els Vinyals anirem de colònies a Sta. Maria de Palautordera, al Castell de Fluvià. Seran els dies 21, 22 i 23 d’octubre. Farem diverses activitats, com per exemple: tallers, caminades, discoteca… Anirem tota primària però 3r, 4rt, 5è i 6è  ens quedarem 3 dies, 1er i 2n es quedaran 2 dies.

Resultado de imagen de castell de fluvia

POUS DE GLAÇ 2019

Els dies 24 i 25 d’octubre els nens i nenes de l’escola els Vinyals aniran als Pous de Glaç de Lliçà de Vall. El dia 24 hi aniran els nens/es de 1r, 2n i 3r, i el dia 25 els de 4t, 5é i 6é. Hi aniran a fer una visita i segurament ens hi deixen entrar dins.

Resultado de imagen de pous de glaç lliça de vall

Nou sistema de mates!!!

Un sistema de mates millor

un sistema de mates: bmath

És mes acolorit, més fàcil i millor que altres.

Què fem?

Tenim zona de tablets amb aplicacions

Zona manipulativa

Mates divertides

Una ciutat que es millora quant més en saps de mates

Nous llibres.

www.innovamat.es

Resultat d'imatges de bmath

RAP DE SISÈ

Sisè va fer un rap sobre la tardor a la classe de música. El rap va consistir en, a partir d’una melodia, posar-li una lletra. Primer van fer 5 grups per formar una lletra, després el van posar en comú. Un altre dia van fer uns retocs a la lletra i van cantar-la amb al ritme de la música. Finalment, van cantar la cançó mentre la Marta, la mestra de música, ho gravava.

NOTICÍES DEL JULIO

Cada  any ve el Julio 2 vegades a l’escola i un any vam estar amb ell a la classe de primer. El 17 d’octubre va venir a l’escola a visitar-nos.

NOVES TABLETS

L’ AMPA ha  comprat noves tablets i un nou armari per al curs 2019- 2020!  Les ha comprat aquest trimestre per fer el nou sistema de mates Innovamat.

I no només per això, també per fer ambients i altres classes…

També han comprat un nou armari metàl·lic on és poden guardar moltes tablets. Han decidit posar-lo a la mediateca.

Estem molt agraïts a l’ AMPA!

Resultat d'imatges de tablet

ROBATORI A L’ESCOLA

Fa un any hi va haver un robatori a l’escola Els Vinyals. Els lladres van trencar portes i alguns vidres, per sort no es van emportar res perquè va sonar l’alarma. Al Vern (l’institut del costat de l’escola) també hi van robar.

Esperem que no torni a passar!!

Resultado de imagen de robo en la escuela

El Divendres 18 Octubre es va fer una vaga.