Entrevista a l’equip directiu

A l’escola Els Vinyals tenim un equip directiu format per l’Anna, la Marta i la Montse.

Les voleu conèixer millor? Doncs llegiu aquesta entrevista.

Anna, directora de l’escola.

-Com treballeu en equip?:Ens reunim, recollim propostes i prenem decisions per majoria.

-Què t’agrada més del teu treball?:Estar amb els nens i nenes.

-Què és el que més us agrada dels vostres companys?: Que tots comparteixen els mateixos objectius.

-Què és el que més t’agrada fer en el teu temps lliure?: Estar amb la meva família.

Marta, cap d’estudis.

-Com treballes en equip?:Hem de tenir temps per reunir-nos i temps per parlar. També és important que tothom aporti les seves millors idees.

-Què t’agrada més del teu treball?:Estar a la classe amb els nens i nenes.

-Què és el que més t’agrada dels teus companys?:Són persones molt intel·ligents i compartim el mateix projecte.

-Què es el que més t’agrada fer en el teu temps lliure?:Anar a la muntanya.

Montse, secretària.

-Com treballeu en equip?:Fent reunions, parlem dels temes de l’ordre del dia i prenem acords.

-Què t’agrada més del teu treball?:Estar a classe i fer Innovamat.

-Què és el que més t’agrada dels vostres companys?:El que puc aprendre d’ells.

-Què és el que més t’agrada fer en el teu temps lliure?:Caminar i llegir.