Carnaval

Aquest any el Carnaval el celebrarem a l’escola amb diverses activitats:

• Al menjador faran un certamen de ball en el qual, per grups, faran un ball d’un minut.
  • A l’escola els nens i nenes de primària ens disfressarem amb accessoris sobre el projecte que cada classe està treballant. I els d’infantil sobre un conte.
  • L’escola estarà decorada de la temàtica de carnaval.
  • 6é organitzarà el Carnaval i prepararà el Carnestoltes.
  • Hem preguntat a persones de l´escola i es disfressaran i aquestes són les seves respostes: La Jana  de ”La casa de papel”, la Triana d’una fada, l’Alex de ”rayo mcqueen”  , el Joel de “rus”, el Pau de “dinosaure”, l’Abril de ”sombrerera loca” i  l’Aran de “soldat d´assalt”.

#canaldereporters