CARNAVAL ELS VINYALS

Aquest any, el rei carnestoltes,va venir a dir-nos les consignes el passat 5 de febrer, aquestes són:

DIMARTS: d’esports per sentir-nos més forts.

DIMECRES: de grans i petits i serem divertits.

DIJOUS: amb pijama i ulleres de sol dormirem com un mussol.I truita o botifarra portaràs i molt bé t’ho passaràs.

DIVENDRES:amb pentinat extravagant però elegant i per la tarda ens disfressarem i molt bé ens ho passarem.

Durant la setmana tots els cursos de l’escola han seguit les consignes. Tot i això, hi ha hagut alguns gomets vermells.

Les disfresses tenien de temàtica les cases del món.El divendres per la tarda els nens/es de l’escola ens vam reunir per ballar els nostres balls típics del lloc on provenia la nostra casa (disfressa).

Aquell mateix dia el rei carnestoltes es va acomiadar.

Cliqueu la fotografia per veure’n més.