10è aniversari de l’escola

Gran festa del 10è aniversari de l’escola Els Vinyals. Gràcies a tots i a totes per la vostra participació!

Es van fer diferents activitats a la festa:

• De 9:00 a 10:00 es va fer el cros. A tots els participants els van donar una medalla, un plàtan i una ampolla d’aigua per hidratar-se.
  • Més tard, a l’escenari del pati,  van fer una exhibició de la cantània, una altre de patinatge i i un ball a la pista de l’escola.
  • També van donar els premis als finalistes del concurs de dissenyar el logo de l’escola dels deu anys, una panera
  •   Al migdia es va fer la botifarrada, on tots van menjar una botifarra ben bona,  pa amb tomàquet.
  • Van bufar el pastís dels deu anys uns nens, nenes i els mestres. Després tothom va menjar un tros del pastís molt  bo amb bombons de xocolata.
  • A la tarda van fer jocs de fusta molt divertits, també, van venir els gegants i un grup per ballar i jugar.

VA SER UNA FESTA DELS DEU ANYS MOLT DIVERTIDA I GLAMUROSA!!

bufar