Cultura Digital

La cultura digital equival a la manera com les persones interactuem amb la tecnologia a les nostres vides i com les nostres vivències i aprenentatges amb aquestes repercutiran en el nostre futur personal i professional.

Aquí trobareu la nostra línea d’escola a nivell de cultura digital de centre, quines eines i recursos farem servir durant l’escolaritat dels infants i amb la nostra comunitat.

SERVEIS I RECURSOS DIGITALS:

-L’escola, a més del correu electrònic, fa servir TELEGRAM com a canal informatiu escola-família. Disposem d’un canal per a cada grup classe, a més del canal ESPAI MIGDIA, on es donen informacions relacionades amb aquesta franja (menú quinzenal, fotografia diària amb els plats del dia, etc.)  Clicant aquí us facilitem un tutorial.

-Com a eina de treball dels infants, utilitzem GSuite for Education, concretament l’entorn virtual d’aprenentatge (EVA) Google Classroom.També podeu veure com funciona en aquest video de youtube.

ACOLLIDA DIGITAL:

En aquest genially trobareu tota la informació del PLA D’ACOLLIDA DIGITAL de l’escola tant la part d’alumnat, famílies i mestres.