Espai Migdia

A l’escola Els Porxos tenim dues empreses que organitzen el temps de l’Espai Migdia. Secoa és l’encarregada de l’elaboració dels menús i Diveresport s’encarrega del monitoratge.

Secoa va néixer fa més de 32 anys com una empresa familiar de serveis de cuina a menjadors escolars. Al llarg d’aquest temps, sempre han estat treballant en l’alimentació dels infants de les escoles i continuen tenint la mateixa motivació de sempre. Fan servir productes frescos i de proximitat, és a dir, d’aquí, nostres i de temporada. Atenen la diversitat de l’alumnat i elaboren menús adequats a les seves necessitats, tant pel que fa a al·lèrgies com a malalties o indisposicions o per motius de religió o creences. Els  menús estan elaborats seguint les propostes de l’Agència de Salut Pública de Catalunya, tant pel que fa a «L’alimentació saludable a l’etapa escolar» com a les “Recomanacions per millorar la qualitat de les programacions de menús a l’escola”

Per tal de donar transparència a aquest servei, l’escola posa a disposició de les famílies un canal de Telegram on diàriament es publica una fotografia del menú basal ofert als infants. A més a més es comparteix el menú quinzenal per informar del que menjaran les dues properes setmanes.

Per unir-vos al canal, cliqueu damunt el logo de l’aplicació.

Telegram logo and symbol, meaning, history, PNG

Diveresport és l’empresa que gestiona l’equip educatiu. Aquest curs el formen les següents monitores i monitors: