La classe de P3 us desitja unes bones festes!
Famílies, ja ha passat el primer trimestre, el temps passa molt ràpid. Gaudiu de cada moment, compartiu bones estones, apreneu els uns dels altres i, sobretot, estimeu-vos molt! La classe dels Gossets i les Gossetes us desitja bones festes i us felicita amb un sac ple de petons! Cançó i poema de Nadal P3
La classe de P3 us desitja unes bones festes! Llegeix més »




