Hola famílies!
El dia 20 vam fer la tradicional Festa Major de l’Escola. El repic de les campanes i el posterior pregó van donar el tret de sortida de la festa que, malgrat la pluja, vam poder realitzar al poliesportiu.
Els infants van gaudir d’una sèrie de jocs i proves ambientades en diferents pobles dels municipis de Vall Cardós, Lladorre i Esterri de Cardós. Així doncs, van haver de girar aigua per donar llum al seu poble a través d’una central hidroelèctrica, van xollar ovelles, es van haver d’escapar d’un os bru (no tan ferotge) i també van cuinar a foc lent i amb molta màgia l’elixir de bruixeria que els farà tenir un estiu emocionant.
Quan tots els grups van haver passat per totes les proves, vam gaudir d’un bon vermut i vam ballar la nostra tradicional sardana!
Us adjuntem algunes imatges de la festa.







