Comiat de la nostre aprenent a C.I
Dijous 20 de juny l’alumnat de Cicle Inicial ens vam acomiadar de la Júlia,l’aprenent que hem tingut aquest curs tots els dijous i divendres. Gràcies pel detallet que ens vas regalar a tots i totes.
Comiat de la nostre aprenent a C.I Llegeix més »



