1r i 2n, Exposicions orals
Els infants del cicle inicial, al llarg del segon trimestre, han realitzat les exposicions orals de: La meva casa. Amb aquesta activitat, l’alumnat han après i desenvolupat habilitats per expressar-se oralment. Ha estat una activitat motivadora pel fet que, cada nen i nena ha presentat la seva exposició i l’ha compartit amb el grup classe. […]
1r i 2n, Exposicions orals Llegeix més »


