Projectes internivells CM – L’aigua

L’alumnat de la Comunitat de Mitjans (CM), que són les classes de 1r, 2n i 3r, els dimecres a la tarda treballen medi en grups internivells fent projectes. Durant diverses setmanes consecutives realitzen un dels projectes plantejats, una vegada finalitzat tot el grup passa a fer-ne un altre diferent.

Aquests projectes internivells són una estratègia metodològica que permet treballar de manera competencial, a través de l’aprenentatge entre iguals. Els i les alumnes aprenen d’una manera motivadora construint els seus coneixements, on aquests queden més consolidats i relacionats de manera pràctica amb l’entorn de la vida quotidiana.

El primer projecte que us volem ensenyar és el de l’aigua. Les fotos que veureu a continuació us mostren un tastet del que fem:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *