Projecte del poble de la comunitat de mitjans

En el projecte de EL POBLE treballem sobre Altafulla.

Amb l’elaboració d’un lapbook al llarg de les quatre sessions parlem dels següents temes:

1.- Diferència entre poble i ciutat. Serveis que trobem al poble d’Altafulla. Imatge emblemàtics del poble: la silueta de l’església juntament amb el castell.

2.- L’artista reconegut per la població: Martí Royo Tàrraga. Visionat de fotos i de les seves escultures. Localització d’algunes d’elles en diferents zones del poble i reproducció amb plastilina de les obres més rellevants.

3.- La festa major. Els elements del seguici d’Altafulla. Visionat de vídeos i els seus balls. Identificació dels noms dels gegants i manotes.

4.- La llegenda de les bruixes com emblema del poble Altafullenc. Tan en comerços com en diferents publicitats, les bruixes caracteritzen Altafulla i fins i tot s’hi fa la festa de les bruixes a la ViI.la Closa, a partir d’aquí s’ha escollit una d’entre moltes llegendes que hi ha al centre d’estudis  i se’n fa l’explicació com un conte.

D’aquesta manera apropem als alumnes al seu entorn més pròxim treballant continguts de medi social i natural.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *