Limonium

Avui, l’equip d’educació ambiental Limonium ha vingut a l’escola i ha passat pels grups d’I4, 2n i 4t a fer diversos tallers per a treballar per al desenvolupament sostenible, amb l’objectiu de despertar i crear en les/els alumnes consicències positives respecte el medi que ens envolta.

Què s’ha treballat?

• A I4 ens han explicat la història de la Goteta Carmeta per fer-nos reflexionar sobre l’ús de l’aigua.
  • A 2n el taller tractava d’animals i plantes, indicint en les espècies exòtiques i les especies invasores.
  • A 4t han treballat l’ecocompra, per aprendre a comprar amb els mínims residus.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *