Cantata Cicle Inicial 2026

L’alumnat de 1r i 2n, de les dues escoles del poble, van compartir una experiència molt especial: la cantata cojunta “El nen enamorat de la lluna” a la Violeta.

Al matí, van oferir la seva actuació a les companyes i companys de les escoles, i a la tarda van tornar a omplir l’escenari de música i il·lusió davant les seves famílies.

Una jornada plena de cançons, emocions i convivència, que ens ha permès gaudir de la música compartida i de l’esforç de tots els infants.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>