Activitats per conèixer el funcionament de la biblioteca

Fa uns dies, l’alumnat de 1r, 3r i 5è van dur a terme activitats per a conèixer diferents aspectes sobre el funcionament de la biblioteca escolar.

Les nenes i els nens de 1r van descobrir quines normes eren veritat i estan creant un mural per decorar la biblioteca. A 3r van fer un treball cooperatiu per descobrir llibres amagats per les estanteries perquè coneguessin quin és l’ordre i l’organització de les biblioteques. Finalment, les nenes i els nens de 5è van rebre una carta que els hi comunicava que hi havia hagut una apagada d’Internet i que havien d’utilitzar els llibres per cercar informació, així que cada grup va rebre un dossier on havien de saber trobar uns llibres i saber buscar la informació necessària per respondre certes preguntes.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *