L’alumnat de 1r i 2n, de les dues escoles del poble, van compartir una experiència molt especial: la cantata cojunta “El nen enamorat de la lluna” a la Violeta.
Al matí, van oferir la seva actuació a les companyes i companys de les escoles, i a la tarda van tornar a omplir l’escenari de música i il·lusió davant les seves famílies.
Una jornada plena de cançons, emocions i convivència, que ens ha permès gaudir de la música compartida i de l’esforç de tots els infants.

