CONCERT DE NADAL 2021

Aquí us presentem les nadales que enguany han interpretat els infants de l’escola El Far.
Falten alguns grups que no han pogut gravar donades les circumstàncies però no patiu que al gener ho farem. Us trobem a faltar bonics i boniques!
Desitgem que en gaudiu molt!
♦ P3A
“Una… Llegeix més»

P5: HEM CAGAT EL TIÓ!

Després d’un dies d’alimentar-lo i mimar-lo el Tió de l’escola ens ha cagat un detallet per a cada infant.

P5A:

P5B:

P4: HEM FET CAGAR EL TIÓ!

P4 A

P4B

P3: HEM CAGAT EL TIÓ!

P3A

P3B

P3C

ENS VISITA EL PATGE REIAL

Aquesta setmana hem rebut la visita del patge reial i els infants li han fet entrega de la carta pels Reis Mags que carregats d’il·lusió han confeccionat a l’aula conjuntament.

FOTOS P5A

HA ARRIBAT EL TIÓ A L’ESCOLA

El tió ha arribat a l’escola però abans els infants han hagut de trobar unes peces de trencaclosques amagades seguint unes pistes misterioses.

Aquí teniu un petit recull de les emocions viscudes i compartides:

TINC UN VOLCÀ

Les nenes i els nens de primer hem escoltat el conte ‘Tinc un volcà’. Ens explica què li passa al nostre cos quan sentim ràbia, és com si un volcà ens explotés per dins. Doncs, sabeu què hem fet? Un experiment per veure amb els… Llegeix més»