CALENDARI D’ADVENT

Quan arriba el desembre ens agrada moltíssim perquè construim el nostre calendari d’advent a la classe. Aquest any havíem de decorar unes bosses de cartró de la manera més nadalenca, més original i divertida que ens passes pel cap.

I….quina sorpresa més gran quan vam obrir el dia 1. Dins hi havia una dolç ben bo i una petita frase on haviem d’expressar, jugar o fer una emoció.

Ha estat molt divertit. Cada dia esperàvem el joc emocionats.

EL JOC DE LES CADIRES COOPERATIVES

Aquest divertit joc consisteix en posar una música i anar ballant. No s’eliminen a les persones sinó a les cadires.

Llavors entre tots hem d’esbrinar què fer i com podem seure tots junts amb poques cadires.

Va ser molt divertit.!!!!

CONCERT DE NADAL 2020

Benvolgudes famílies,
després de molt d’esforç i molta il·lusió, els nens i nenes de l’escola El Far han pogut realitzar el concert de Nadal d’enguany. Un concert un tant especial però no per això menys important.
Tots l’alumnat de l’escola us desitgen unes bones festes!🎄
Gaudiu molt!✨
P3:

P4A:

P4B:

P5A:

P5B:

1r:

2n:

3r:

4t:

5è:

6èA:

6èB:

Que passeu… Llegeix més»

Trencaclosques cooperatiu

Cada any tots els infants de l’escola esperem amb il·lusió i ganes “el Calendari d’Advent de la classe”. Cada dia de desembre fins el dia de Nadal hi ha una consigna amagada per fer tots junts. Una de les activitats ha estat confegir un pòster… Llegeix més»

Fem un trencaclosques cooperatiu

EN SÀLIX I ELS SENTITS

HOLA FAMÍLIES!

SABEU QUI ENS HA VINGUT A VISITAR AQUESTS DIES? EN SÀLIX! UN PALLASSO MOLT DIVERTIT QUE ENS HA PORTAT MOLTES SORPRESES. AH, I TAMBÉ ENS HA EXPLICAT CONTES DELS SENTITS. SABEU QUE N’HI HA 5? LA VISTA, L’OLFACTE, L’OÏDA, EL TACTE I EL GUST.

AMB TOT EL MATERIAL QUE HEU PORTAT HEM FET UN RACÓ XULÍSSIM PER JUGAR I APRENDRE MOLTES COSES.

ELS CAMINS D’EN MONDRIAN

En MON ens ha mostrat unes obres d’un artista anomenat Piet Mondrian.

Ens ha encantat veure que pintava força camins de color negre en diverses direccions i després omplia els espais que quedaven amb els seus colors preferits. De seguida ens hem engrescat a crear el nostre propi 🌍”DRIAN” 😋

En primer lloc hem utilitzat per primer cop un regle i hem traçat camins de molts colors i en moltes direccions. En un segon moment, hem creat els propis camins negres amb unes tires de cartolina enganxada. Quan ja teníem definit el traçat de camins hem continuat tot pintant amb pintura els espais que quedaven, tot elaborant la nostra pròpia obra d’art.

Hem quedat molt satisfets amb els resultats!. Et voilà!

A P4B SOM UNS GRANS ARTISTES!

ENS INSPIREM DIBUIXANT

Aquesta tarda hem utilitzat les temperes per primera vegada i ens hem inspirat tot fent un fantàstic dibuix de creació lliure.

Ens ha agradat molt utilitzar aquesta tècnica. Havíem d’estar molt atents en mullar sempre el pinzell perquè els colors funcionéssin a la perfecció.

Ens han sortit uns dibuixos fantàstics. Som uns artistes!!!

ELS ARTISTES DE P4A