MAGO POP

La classe de 2nB vam fer un tancament realment MÀGIC del nostre projecte.

Un espectacle que ens va deixar amb la boca oberta. Moltes gràcies mago Pop per fer-nos creure en la màgia i pel respecte que hi poses i molt especialment moltíssimes gràcies a la Mariona Farrés per totes les gestions.

clicant sobre la foto veure més imatges de la sortida

COMIAT 6è_ÚLTIM DIA DE CURS

Avui ha estat el darrer dia de curs. Ha estat un matí intens que ha acabat amb les emocions a flor de pell pels alumnes de 6è. Voleu saber què hem fet?

Primer hem anat fins al passeig de Maristany, on hem fet un bon esmorzar de coca i xocolata pagat per l’AFA (gràcies!). Cada cicle ha fet camí per un recorregut diferent: per la Font Nova i el Pont Nou uns, altres han arribat fins a la Roca, altres fins la verge del Raïm…

si voleu veure fotos de les diferents sortides, cliqueu a la imatge

I un cop a l’escola, ha començat l’acte de comiat dels alumnes de 6è. Els companys i companyes de 5è els han cantat la cançó “compta amb mi” de Bruno Mars

Els alumnes de 6è ens han obsequiat amb un gran ball! Quina feinada a pensar els passos i assajar… però l’esforç ha valgut la pena!

clicant a l’imatge veureu fotos del comiat de 6è

També volem aprofitar l’ocasió per acomiadar a la Núria Guàrdia, mestra de la nostra escola durant molts anys i que aquest any es jubila! Et desitgem molts anys de felicitat!

i pels alumnes de 6è:

RECORDEU QUE L’ESCOLA SEMPRE ESTARÀ OBERTA PER VOSALTRES!

DIA DE L’ART 2021

Avui hem celebrat el dia de l’art a l’escola!

Al llarg del matí hem fet un taller de plàstica i un taller de música. A les fotografies podreu veure tot el que hem fet!

Aprofitem per donar les gràcies a l’AFA, que ens ha pagat l’esmorzar.

clica sobre la fotografia per veure més imatges de la diada

3r i últim dia de colònies de 6è

Avui, 3r dia de colònies, els anomenats “els i les millors” hem fet el trajecte Girona – Sant Feliu. Hem tingut un dia radiant que ens ha permés gaudir del paisatge en tot moment. En arribar a Sant Feliu hem dinat al port i ens hem remullat a la platja de Sant Feliu de Guixols.

Unes colònies ben gaudides i que sempre recordarem!!!!!!!

Gelat Abelles

Els nens i nenes de la classe de les abelles hem anat a comprar el gelat al supermercat i ens l’hem menjat al pati de l’escola!! Estava boníssim!!! Moltes gràcies famílies!!!!

Si voleu veure un vídeo, cliqueu a la foto dels gelats!!

2n dia colònies 6è

Gran dia d’activitats aquàtics a Cala Montgó, com podreu veure a les fotografies. El temps genial i tothom s’ho ha passat molt bé!!!

Al vespre hem passejat, pels voltants de la catedral, Sant pere de Galligans, passeig de la muralla i jardins de La Francesa.