JORNADA RCP

El dijous al matí es va celebrar la primera jornada RCP (Reanimació Cardiopulmonar) a Camprodon. La classe de 5è hi va assistir i van poder escoltar i practicar com reaccionar davant d’una possible situació d’aturada cardíaca.

Era una activitat organitzada en gran part pel CAP de Camprodon però també amb la col·laboració dels Bombers, la Creu Roja, protecció civil i Ripollès.cor.

(Fent clic a la imatge veureu més fotografies)

Aprofitem per compartir, a més de les fotografies, l’aplicació My112, una APP gratuïta per a telèfons mòbils que permet l’enviament automàtic de les coordenades de localització de la persona que truca al telèfon 112 per alertar d’una emergència.

NOU CONSELL D’ALUMNES

El passat dimarts 2 d’octubre ens vam reunir tots els delegats/des i sots_delegats/des de les classes, de P5 fins a 6è, per poder fer la primera reunió del Consell d’alumnes d’aquest curs escolar 2018-19.

Primer de tot ens vam anar presentant, i a  continuació es llegiren i es comentaren els objectius del Consell d’Alumnes per aquest curs escolar. Més tard, votàrem al President/a i al Secretari/a del Consell d’Alumnes. I els resultats han estat els següents: de Presidenta, la Paula Bueso, del curs de 6è , i de Secretària l’Aina Vila, de 5è.

Tots i totes estem molt contents/es de formar part de la composició del Consell d’Alumnes i poder ser participatius/ves a la nostra escola.