ENGLISH THEATRE

El dimarts passat dia 5 de novembre els alumnes de CM de la nostra escola van anar a Ripoll a veure l’obra de teatre Aladdin de la companyia IPA productions.

Aquesta obra ens va agradar molt a tothom, els actors i actrius ho van fer molt bé i les cançons eren molt xules.

Varen fer pujar a l’escenari una colla d’alumnes, de la nostra escola van pujar la Laura i la Irina de 4t A i en Joan de 4tB.

Va ser un matí diferent i divertit!!!!

CASTANYADA 2019

Rondalles a la vora del foc, torrar castanyes, el ral·li de la castanya, fer panellets, visita dels castanyers i castanyeres… i és que vivim tant aquestes tradicions!

Gràcies a tothom qui va fer possible un any més la festassa… i en especial als voluntaris/es, residència geriàtrica, Llar d’infants, cuiners de la Vall i de l’escola, i els nens i nenes de 6è per preparar totes les proves!