COLÒNIES MAS SURO 3r

El dimarts i dimecres, 13 i 14 d’abril, els alumnes de 3r van anar de colònies al Mas Suro (Cartellà, Girona). Vam fer activitats de malabars i molts jocs. A la casa hi havia molt espai per jugar: camp de futbol, pista de bàsquet i un bosc amb molts arbres i troncs. També hi havia animals: cavalls, ovelles, conills, un porc i una cabreta que ens perseguia arreu. El menjar estava boníssim! Ens ho vam passar molt bé!

Clicant sobre la fotografia, veureu més imatges de l’estada

Les Àligues acabem les sessions de piscina!

Els nens i les nenes de les Àligues vam començar piscina el 8 de febrer i, després de 8 sessions, aquesta setmana hem fet la última.

Anar amb autocar fins a Ripoll, preparar la motxilla, jocs per aprendre a nedar, vestir-se, assecar-se els cabells… han estat unes grans experiències per seguir creixent!

Us deixem aquest recull d’imatges.

Certamen de lectura en veu alta

Us volem explicar que la Liliana Salerno de ha resultat guanyadora en la fase semifinal del Certamen infantil i juvenil de lectura en veu alta organitzat per la Fundació Enciclopedia Catalana i pels Serveis Educatius del Departament d’Ensenyament a través dels diferents centres de recursos de cada comarca.

La Liliana va haver de llegir un fragment del llibre d’en Jordi Sierra i Fabra, Pau Casals i el noi que tocava el violí.  Ho va fer extraordinàriament bé, la seva lectura va destacar per ser molt natural, per llegir amb una entonació molt melodiosa i per la calidesa de la seva veu.

Enhorabona Liliana!!!!!!!!!!!! Continua llegint tan bé com ara!

ALLIOLI P4- POESIA

Avui els nens i nenes de p4 hem fet allioli i maionesa. Tenim un poema que ens explica com s’ha de fer i la Judit , que a casa seva té un hotel, ens ha portat el mà de morter.

Ha sigut molt divertit!! si voleu veure les fotos cliqueu aquí:

DIA DE LES LLENGÜES I LA SALUT

Per acabar el trimestre hem dedicat el dia d’avui a les diferents llengües que es treballen a l’escola i a la salut.

P3, P4 i P5 han anat a esmorzar a l’ermita del Roure. Per arribar-hi han anat trobant pistes en català i castellà.

1r i 2n han anat a esmorzar a la font de St Patllari. Per trobar el camí han hagut de seguir unes pistes i fer uns jocs en català, castellà i francès.

3r i 4t han esmorzat a la font d’en Guasch/Maristany on també han fet jocs en català, castellà, francès i anglès

5è i 6è han anat al Remei tot passant per St Antoni. Allà també han fet jocs en català, castellà, francès i anglès.

I a la tarda? Doncs ha tocat moure l’esquelet! Per grups hem anat passant per la pista, on la Tina Mingorance ens ha ensenyat un ball ben divertit. Gràcies! I per agafar forces, l’AFA ens ha pagat un berenar de pa i xocolata!

Voleu veure fotos de la diada? Cliqueu a la imatge:

TEMPS DE BRUNYOLS I MONES

Aquest any tot és una mica diferent però hem intentat no perdre les tradicions d’aquestes dates.

El matí hem fet una petita sortida fins al passeig de Maristany per menjar un parell de brunyols. Tot i que aquest any no els han pogut fer els nens i nenes, si que han treballat la recepta, així que us animem a fer-la a casa. Segur que us surten boníssims!

També hi ha hagut temps perquè cada nen i nena es fes la seva mona de pasqua.

Un dia per llepar-se els dits!

Clicant a la imatge veureu més fotografies