BUSQUEM CAUS

Els nens i nenes de P3 hem començat el projecte dels conills, la mascota de la classe.

Com que en un dels llibres que hem portat explica que els conills fan el cau en els marges del bosc, avui hem anat al camí del cementiri a mirar si en trobàvem un. Hem trobat caus de diferents mides però no sabem si eren  de conill. També hem trobat un niu d’ocell i avellanes rossegades per algun esquirol o ratolí.

Si voleu veure com buscàvem els caus, cliqueu sobre la imatge i veureu fotografies

Les abelles aprenem amb les Beebots

Els nens i nenes de les Abelles, hem estat treballant, amb l’ajuda d’unes abelles molt curioses, les beebots, que és un petit robot educatiu amb forma d’abella dissenyat per desenvolupar les capacitats elementals de la programació i les seves aplicacions de la robòtica educativa: ubicació espacial, motricitat, lògica, estratègia, etc.

Hem fet un parell de sessions en grups reduïts, per tal que tots i totes hi poguéssim treballar.

Ens hem divertit i après molt!

ALUMNES PREMIADES ALS PREMIS JOAN TRIADÚ 2020

Aquest any, arrel de la situació de pandèmia, es van posposar els premis Joan Triadú 2020 per al mes d’octubre.

La setmana passada vàrem saber que dues alumnes de l’escola havien estat guanyadores en la categoria BALANDRAU.

En prosa,

L’Estel Argemí Bové (actualment a 6è) ha guanyat el primer premi per l’escrit, el rescat

i l’Aina Vila Pradhan ha quedat tercera (actualment a 1r ESO), amb l’escrit una altra manera de viure

Moltes felicitats a totes dues i a la resta d’alumnes que hi varen participar!

CONSELL D’ALUMNES DE L’ESCOLA

Avui, dimecres 4 de novembre del 2020, hem fet la primera reunió del Consell d’Alumnes de l’Escola.

Aquest curs s’ha organitzat, davant les mesures Covid, de la següent manera:

–   de 3r a 6è de 9:10h a les 9:45 h.

–  de P-5 a 2n: de 9:50h a les 10:25h

Hem seguit l’Ordre del dia : primer de tot, hem fet la presentació de cada un dels delegats/des i sots-delegats/des.

Després s’han exposat i comentat els objectius del Consell d’alumnes. I tot seguit s’ha explicat el funcionament i l’organització de l’Ajuntament Juvenil de Camprodon.

També hem fet les votacions del President del Consell d’Alumnes. Ha estat elegida la Martina Buixeda Kovaleva.

Dibuixen Truites!!!

Com ja sabeu els nens i nenes de P4 estem estudiant: “LES TRUITES”

Avui hem aprofitat de fer els primers dibuixos de truites a  la terrasseta.

Ja fa dies que les observem, amb imatges al ordinador, amb la documentació que hem portat a l’aula, amb la truita dissecada que tenim a l’escola…. i poc a poc ja anem dominant les formes i ja anem posant detalls. Si ho voleu comprovar només cal mirar les fotografies, cliqueu la fotografia.

Estem fets un “Artistassos”!!!!