ALUMNA PREMIADA

L’Estel Argemí i Bové, de la classe de 6è, ha estat la guanyadora del premi Sambori d’Òmnium 2020 de narrativa escolar, en la categoria de cicle superior.

L’Estel va presentar l’escrit El Rescat.

Des de l’escola et volem felicitar i animar a que continuïs escrivint. Felicitats i endavant!

TIÓ, TIÓ, CAGA TIÓ

Les nenes i nens de de cicle inicial hem fet cagar el tió!

Durant una setmana hem tingut el tió a la classe i l’hem cuidat moltíssim! Li hem donat menjar, aigua, hem cantat cançons i li hem dit el poema de Nadal… També l’hem omplert d’abraçades!

Arriba l’últim dia de classe i… clicant sobre la imatge veureu l’entusiasme amb el que vàrem picar:

Bones festes!

ORATORIS DE LA VALL DE CAMPRODON

Durant aquest trimestre la classe de 6è de la nostra escola, ha anat a caminar pels voltants de Camprodon. Les noies i els nois de 6è han visitat els oratoris de la vall i han fet un treball sobre la vegetació i les plantes que tenim en aquestes muntanyes, també han aprofitat per fer un treball d’orientació. Us deixem un recull de fotografies perquè pugueu veure a on hem anat.