CANVI DE SOTSDELEGATS I SOTSDELEGADES

Avui dimecres  3 de març, els delegats/des i sots/delegats/des de l’Escola hem tingut reunió del Consell d’Alumnes.

Hem tractat i parlat de diversos punts: la presentació dels nou sots/delegats/des que ho seran fins a final de curs, la valoració de la celebració del dijous llarder i del carnestoltes a l’Escola, l’explicació de l’assistència dels representants dels alumnes de l’Escola a les reunions de l’Ajuntament Juvenil de Camprodon, i també hem fet diverses aportacions i preguntes des de les diferents classes que hi assistim.

Com sempre, la reunió ha estat molt interessant.

Voleu saber qui són? Cliqueu a sobre de la imatge.

XERRADA DE L’ENRIC AGUT A 5è

Avui dilluns 1 de març , ha vingut a l’Escola l’Enric Agut a fer-nos una xerrada de meteorologia, dins el projecte muntanya, neu i emprenedoria.

Hem pogut aprendre diferents aspectes del clima de la nostra comarca, i també ens ha resol molts dubtes que teníem.

L’exposició ha estat molt interessant!!!

Si voleu veure més imatges, cliqueu sobre la foto

DINAR A LA FONT

Avui els nens i nenes de cicle mitjà i cicle superior hem anat a celebrar el dia de carnaval i dijous llarder a diferents fonts del poble, on hem dinat, jugat i berenat:

Els de 3r hem anat a la Font de Llandrius

Els de 4t hem anat a la Mare de la Font

Els de 5è hem anat a la Font del Vern

i els de 6è hem anat a la Font de St Patllari

Voleu veure alguna foto? Cliqueu a la imatge:

DIJOUS LLARDER

I com diu la cançó popular… “el dijous llarder botifarra, botifarra, el dijous llarder, botifarra menjaré”

Al llarg del matí hem fet el taller de cuina per preparar els entrepans de botifarra d’ou i botifarra negra. I a la tarda… hem anat al Parc de la Salut de Can Pascal.

Hem tingut una tarda radiant. Voleu veure alguna foto de quan berenem? CLICA A L’IMATGE: