Pintem jocs al terra del pati

Aquest trimestre hem seguit amb el projecte del pati. Un dels reptes que ens vam proposar va ser el de pintar jocs al terra del pati. Primer vam fer un treball per parelles on vam fer una pluja d’idees de tots aquells jocs que coneixíem i que ens agradaria pintar i una llista de tot el què necessitàvem per dur-ho a terme: materials, espai, mesures, etc. Els jocs que van sortir escollits van ser: el twister, els escacs, la xarranca, el 3 en ratlla, jump i terra, mar i aire. Després vam fer un treball individual de disseny d’aquests jocs i vam escollir aquell model que més ens agradava per pintar. En una altra sessió, vam distribuir els jocs per l’espai del pati, vam escollir els colors per a cada joc, vam prendre mesures… i ens vam posar a la feina!!!

Ens ha agradat molt portar a la pràtica aquest repte. Esperem el curs vinent acabar amb els jocs que ens ha faltat per acabar de pintar i afegir-ne algun més!

Donem les gràcies a l’Ajuntament en la seva col·laboració en la compra de les pintures.

El curs vinent seguirem treballant amb el projecte pati, conjuntament amb la col·laboració de les famílies que estan construint diferents estructures i espais pel pati. Moltes gràcies per endavant famílies!

Si cliqueu a la imatge podreu veure les fotos dels diferents dies pintant! Esperem que us agradin!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *