Lapbook de Tírvia

Durant el curs hem fet el projecte de Tírvia en l’àrea de medi social. Durant el segon trimestre vam aparcar-lo ja que vam resoldre els reptes de la ZER que ens proposava cada escola i també fèiem paral·lelament el projecte del pati. Aquest projecte, que va sorgir de la descoberta de diferents preguntes que ens vam plantejar en un principi, s’ha anat desenvolupant a partir de la investigació dels diferents temes que hem anat resolent. Aquests han estat: aspectes de la història de Tírvia, la situació geogràfica, el significat del nom del poble, l’elaboració d’un plànol amb els carrers, edificis important i serveis, les festes i costums, curiositats i l’escola. Durant el projecte també vam fer una sortida pel poble, acompanyats de l’alcalde que ens va aportar molta informació sobre els diferents temes. El resultat final del projecte ha estat el disseny i elaboració d’un lapbook on podem trobar tota la informació que hem après sobre Tírvia.

Si cliqueu a la imatge podreu veure els nostres lapbooks. Esperem que us agradin!