EXPERIMENTACIÓ A INFANTIL
25/11/25TOTS ELS NENS I NENES D’ INFANTIL FAN EXPERIMENTACIÓ AMB DIVERSES ACTIVITATS COM:
-LES TAULETES DE LLUM ON INTERACCIONEN AMB DIVERSOS MATERIALS I S’ ADONEN DE COM CANVIEN ELS COLORS SI ELS BARREGEM.
-AMB IMANS, ON VEUEN QUINS OBJECTES S’ENGANXEN, S’ATREUEN ….
AMB LA MANIPULACIÓ DE TOTS AQUESTS ELEMENTS OBSERVEM, DEDUÏM, INTERACCIONEM I EN TREIEM CONCLUSIONS.
FINS I TOT, FEM MÀGIA !
Sortida a Lleida: educació tributària i aprenentatge vivencial
20/11/25Els alumnes de C. Superior: 5è i 6è curs,van realitzar una sortida a Lleida on van visitar l’Agència Tributària i van participar en una xerrada del Programa d’Educació Cívico-Tributària. Van aprendre la importància dels impostos en els serveis públics i van practicar com elaborar un pressupost de manera senzilla i adaptada a la seva edat.
Després de la visita, van gaudir d’un dinar de convivència al McDonald’s i van tornar a l’escola en tren, completant una jornada educativa, pràctica i molt agradable.
RACONS DE MATES I LLENGUA A I-5
12/11/25A L’AULA D’ I-5 ESTEM REALITZANT ALGUNS RACONS DE LLENGUA I MATEMÀTIQUES PER ASSOLIR DIVERSOS APRENENTATGES. TREBALLEM EL TRAÇ DE NÚMEROS I LLETRES, LA CONCIÈNCIA FONOLÒGICA, L’ ABECEDARI, EL COMPTATGE, LES FIGURES PLANES I AMB VOLUM.
AQUÍ US DEIXEM UNA PETITA MOSTRA D’ ALLÒ QUE FEM! GAUDIM I ENS HO PASSEM MOLT BÉ!
🏃♀️ Dia de l’Esforç Personal i Curses a Térmens: una jornada per recordar 💛
10/11/25El passat divendres 7 de novembre vam viure una jornada d’aquelles que ens recorden per què val tant la pena formar part d’una escola com la nostra 💫.
Sota el lema “L’esforç personal ens fa créixer”, tots els infants van participar en les Curses de Térmens, corrent pels voltants de l’escola segons el seu nivell… i fins i tot mestres i famílies s’hi van afegir! 🥰
Va ser molt més que una activitat esportiva. Va ser un dia de convivència, alegria i esperit d’equip, on petits i grans vam compartir rialles, ànims i abraçades. Cada pas, cada volta i cada respir van ser una petita mostra d’esforç, superació i estima pel que fem junts 💪❤️.
Des de l’escola, volem agrair de tot cor la participació de totes les famílies i mestres que van fer possible aquest matí tan especial, on la germanor i la il·lusió van ser les veritables protagonistes 🌈.
Un dia per recordar… i per repetir! 🙌✨
(FEU CLIC DAMUNT LA IMATGE PER VEURE ELS MILLORS MOMENTS!)
APADRINAMENT LECTOR
07/11/25Aquest matí hem iniciat una de les activitats més especials i estimades del curs: l’Apadrinament Lector. Tot l’alumnat d’Infantil i Primària ha fet el seu primer encontre lector, creant parelles entre grans i petits.
L’objectiu d’aquesta iniciativa és fomentar el gust per la lectura i acompanyar el procés lector dels infants, a través del suport dels companys i companyes més grans. Però l’Apadrinament Lector és molt més que això:
• afavoreix la convivència i el sentiment de pertinença a la comunitat educativa,
• reforça la responsabilitat, l’autoestima i la cooperació,
• i transforma la lectura en un moment compartit, ple d’afecte, descobertes i il·lusió.
Ha estat un primer dia ple de somriures, nervis i mirades de complicitat. Les parelles lectores s’han conegut, han firmat el contracte entre padrí/na i fillol/a i han dibuixat les seves medalles, però això només és el començament! Al llarg del curs continuarem vivint aquests moments junts, creixent i aprenent a través dels llibres.
Gràcies a tots i totes per fer d’aquesta activitat una experiència tan enriquidora!
SORTIDA A LLEIDA!
05/11/25Avui els infants de l’escola des d‘I3 fins a 3r han anat de sortida a Lleida.
Al matí, els més petits de l’escola han visitat la Seu Vella, i 2n+3r han anat a la Mitjana a fer una descoberta de rastres d’animals. Després tots plegats han dinat al parc dels Camps Elisis i per la tarda han gaudit de la visita al Museu d’Automoció Roda, Roda!
Cliqueu damunt de les FOTOS per gaudir de valent!
Sortida Lleida de Escola Alfred Potrony
MOLTES GRÀCIES A LES FAMÍLIES ACOMPANYANTS DE LA SORTIDA!





