CONVERSA
09/03/21Aquesta setmana la Paula i l’Aurembiaix ens han volgut parlar del patinatge. I el debat de 6è l’han realitzat el Nehuel i la Sara. No perdeu temps i escolteu-los!
Aquesta setmana la Paula i l’Aurembiaix ens han volgut parlar del patinatge. I el debat de 6è l’han realitzat el Nehuel i la Sara. No perdeu temps i escolteu-los!
La Tatiana ens ha fet un taller i mireu quin collar més bonic hem fet!
L’alumnat de segon continuem coneixent les propietats de la matèria. Aquest cop hem experimentat amb el magnetisme. Una propietat per enganxar-se !!
Aquí teniu el primer programa del mes amb unes notícies molt interessants.
https://soundcloud.com/user-417716096/5-de-marc/s-GgFj3Tyz4Ym