LA TARDOR
03/12/18Ai, ai…. una altre poema de la tardor. No sé quin m’agrada més!
https://youtu.be/WYoPZOo2gr0
Ai, ai…. una altre poema de la tardor. No sé quin m’agrada més!
https://youtu.be/WYoPZOo2gr0
Els alumnes de la classe dels taurons també tenen coses a dir. Vigileu!
https://youtu.be/bCuR9UIAV8s
Els alumnes de P3 i P4 ens han recitat un poema.
https://youtu.be/Z1FlFSXtL1A
Avui el Biel R i el Marcel ens han parlat d’una app molt interessant, i fins i tot ens han comentat aspectes de privacitat que hem de vigilar.
https://soundcloud.com/user-311373498/conversa-6e-biel-r-i-marcel/s-jQQdM
Ja tenim la ràdio d’avui. Els DJ d’avui han estat la Carla i el Marc, i com a locutores la Mireia i l’Iris. I atenció… avui l’espai de col·laboradors ha sigut molt interessant.
https://soundcloud.com/user-311373498/30-11-18a/s-RU2SF