EXPOSICIONS DE MEDI
21/01/19Anem pel 3r!!!
https://youtu.be/JsHv7qZsdiE
Anem pel 3r!!!
https://youtu.be/JsHv7qZsdiE
2n vídeo, quin aparell serà?
https://youtu.be/2wXNKdL4nDQ
Els alumnes de 4t abans de marxar de vacances de nadal van realitzar una sèrie d’exposicions del projecte de medi que van estar realitzant. Mireu-los i aprendreu moltes coses!!
Aquest any a l’escola estem treballant les tradicions catalanes i per aquest motiu s’han organitzat uns tallers per a prendre a ballar la sardana. Molt amablement la Ramona Solé ve a l’escola, cada dimecres i divendres, a ensenyar als nens de l’escola com es balla. Ja ho sabeu! No perdeu l’oportunitat!
Degut a que divendres fem festa avui hem fet la ràdio a l’escola. Els locutors han sigut el Nehuel i la Jana; i els DJ el Joel i la Irene. Com a col·laboradors han vingut la Bianca i la Blau de CI.
https://soundcloud.com/escola-alfred-potrony-546125898/16-01-19a/s-p7Kcl
Doncs, sí. Heu notat un canvi en la sintonia de la Ràdio Piruli.
Els alumnes de 4t van estar creant la nova sintonia per la ràdio a la classe de música. I aquí teniu un resultat ben diferent de l’anterior.
Van aprendre a utilitzar el programa Garagband per crear composicions musicals.
https://soundcloud.com/escola-alfred-potrony/sintonia-inici-programa-17-18/s-XUTUz
https://soundcloud.com/escola-alfred-potrony/sintonia-inici-amb-veus/s-YIiN6