DANSA FRANCESA
29/05/19Aquests últims dies els alumnes de cicle mitjà van aprendre una dansa tradicional francesa molt divertida… cada vegada va accelerant el tempo!!!
Aquests últims dies els alumnes de cicle mitjà van aprendre una dansa tradicional francesa molt divertida… cada vegada va accelerant el tempo!!!
El Pau i el Jan ens han volgut parlar de l’estiu.
https://soundcloud.com/user-78891973/pau-i-jan-conversa-27-de-maig/s-pWAnc
Avui els alumnes de 3r a tutoria han fen una activitat molt divertida… el treball col·laboratiu amb gots!