MERCAT SOLIDARI DE NADAL

El passat 13 de desembre, al mercat setmanal,  l’escola va muntar una  petita parada al  mercat  setmanal. Els nens  i nenes de cicle mitjà i superior van vendre  manualitats creades per l’alumnat de Primària , objectes donats per les famílies i una deliciosa xocolata desfeta. Es van recaptar   986,47€ que es van donar a La Marató de TV3. Tot un èxit, aconseguit gràcies a l’esforç dels infants, la generositat de les famílies i l’ajuda altruïsta de la Carme Comelles, el supermercat Condis i l’Ajuntament de Ponts.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *