TALLER ” MENJA SA “

El passat dimarts 1 d’octubre, l’alumnat de P-4, P-5, 1r i 2n van fer un taller sobre hàbits saludables a “La Sala”. El taller va començar a les 3 de la tarda i va acabar a les 4’30.
Aquest taller va estar organitzat per l’associació “Oncolleida”… Llegeix més»

Assessorament a l’Escola

El facebook de Gestions Creatives de la UDL publica aquesta notícia referent a la formació que vam fer a l’Escola el dia 6 de setembre :
“Us deixem algunes fotos de l’assessorament d’avui a l’Escola de Ponts. L’equip d’infantil vol introduir el treball per ambients aquest… Llegeix més»

Empreses projecte FER

Hem creat 11 “empreses” en grups cooperatius per tal d’afavorir la diversificació econòmica a Ponts basada en la sostenibilitat i el respecte al medi ambient. El conjunt de projectes empresarials vol reflectir les diverses opcions emprenedores que tenen els joves per quedar-se al territori i… Llegeix més»

Intercanvi amb escoles d’Estònia

El dia 10 d’abril vam rebre la visita de 14 mestres d’escoles d’Estònia que treballen el projecte FER a les seves aules. Anaven acompanyats de les responsables del projecte FER.cat  del GAL (Grup d’Acció Local de la Noguera-Segrià nord), així com d’una traductora que feia… Llegeix més»

Sant Jordi a La Sala

El divendres 26 d’abril, com a cloenda de la Setmana Cultura, els alumnes de 6è van representar l’obra de teatre de la llegenda de Sant Jordi a La Sala 1 d’octubre. Les famílies que ho van desitjar van poder assistir a  aquesta representació.

Llegeix més»

La Clarís passa a semifinals

La Clarís Camats, companya de 6è , ha estat seleccionada per anar a les semifinals en el Certamen de lectura en veu alta que es va celebrar el passat 14 de març a Balaguer. El pas a les semifinals és un reconeixement a la feina… Llegeix més»

Dia Escolar de la Pau

El dia 30 de gener vam celebrar el dia escolar de la Pau . A les classes s’havia treballat aquest tema i cada alumne/a havia escrit un desig en un paper. Durant tot el dia, els nens i nenes han penjat dins l’Arc de Sant… Llegeix més»

El Nadal a l’Escola

El dia 21 de desembre ens van visitar els patges reial. També vam fer cagar el tió.El dia 22 vam anar a “La Sala 1 d’octubre” . Allà vam recitar els poemes de nadal i vam cantar les nadales.
Llegeix més»

Un logo nou

En aquests darrers dies de curs hem estrenat logotip d’escola. L’ha dissenyat desinteressadament en Marc Vidal, germà de la nostra companya Mar. En Marc Vidal treballa per a l’empresa “Instamina”.
En Marc Vidal és el dissenyador del conegut personatge “Banyetes”.
Marc : moltes gràcies !!