DIA DE LA PAU

El divendres 29 de gener vam celebrar el Dia Escolar de la No Violència i la Pau. L’alumnat va fer un colom de la Pau i el va omplir amb els seus autoretrats com a símbol del seu compromís amb la Pau. Aquests colom estan… Llegeix més»

La Castanyada

Seguint la tradició, a l’Escola hem celebrat la castanyada respectant  les normes per tal d’evitar els contagis per coronavirus.
L’AMPA ens ha portat castanyes i els alumnes de 6è han fet els balls de la castanyera.
Aquest any la castanyera ens ha fet una visita virtual. Ens… Llegeix més»

TALLER ” MENJA SA “

El passat dimarts 1 d’octubre, l’alumnat de P-4, P-5, 1r i 2n van fer un taller sobre hàbits saludables a “La Sala”. El taller va començar a les 3 de la tarda i va acabar a les 4’30.
Aquest taller va estar organitzat per l’associació “Oncolleida”… Llegeix més»

Empreses projecte FER

Hem creat 11 “empreses” en grups cooperatius per tal d’afavorir la diversificació econòmica a Ponts basada en la sostenibilitat i el respecte al medi ambient. El conjunt de projectes empresarials vol reflectir les diverses opcions emprenedores que tenen els joves per quedar-se al territori i… Llegeix més»

Intercanvi amb escoles d’Estònia

El dia 10 d’abril vam rebre la visita de 14 mestres d’escoles d’Estònia que treballen el projecte FER a les seves aules. Anaven acompanyats de les responsables del projecte FER.cat  del GAL (Grup d’Acció Local de la Noguera-Segrià nord), així com d’una traductora que feia… Llegeix més»

Sant Jordi a La Sala

El divendres 26 d’abril, com a cloenda de la Setmana Cultura, els alumnes de 6è van representar l’obra de teatre de la llegenda de Sant Jordi a La Sala 1 d’octubre. Les famílies que ho van desitjar van poder assistir a  aquesta representació.

Llegeix més»