La Setmana Cultural a l’Educació Infantil.

La setmana del 18 al 22 de tota l’escola vam celebrar la Setmana Cultural amb moltes activitats.

Algunes de les activitats que es van realitzar a l’Educació Infantil van ser:

• A I3 vam anar al Centre d’Atenció Primària. Ens van explicar les intal·lacions, els professionals que hi treballen i quina és la seva tasca. A més a més, ens van mesurar, mirar la tensió, ens van fer una ecografia, entre altres.

• L’ alumnat d’ I4 vam visitar  la biblioteca municipal  Pere Salses i Trilles  on vam poder gaudir de l’ explicació  d’ un conte per part de la bibliotecària Montse Muntó.  També vam poder visualitzar i llegir molts dels contes i llibres que hi ha a la biblioteca del nostre poble.

• Aprofitant que els alumnes de I5 estan treballant el projecte dels Castells, aquest passat 21 de març durant les jornades de la Setmana Cultural, van anar a Montsonís a veure el seu magnífic castell. Allà van fer una visita guiada per dins del castell, veure la resta de les fortaleses construïdes a la zona i van poder esmorzar a la plaça del castell.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *