Intercanvi amb escoles d’Estònia

El dia 10 d’abril vam rebre la visita de 14 mestres d’escoles d’Estònia que treballen el projecte FER a les seves aules. Anaven acompanyats de les responsables del projecte FER.cat  del GAL (Grup d’Acció Local de la Noguera-Segrià nord), així com d’una traductora que feia d’enllaç i transmetia la informació de l’estonià al català i viceversa.

Després de la rebuda que els va fer la directora, les tutores de cinquè i la mestra d’anglès van exposar-los com porten a terme el Projecte FER al nostre centre.

Donat que l’alumnat de cinquè fa un intercanvi amb el grup d’alumnes de 10 a 12 anys de l’escola  Avinurme Gymnasium (situada a la població d’Avinurme), va ser especialment emotiu el contacte entre les mestres de Ponts i la mestra d’aquesta escola.  Va oferir uns obsequis de record d’Estònia per al professorat i per als nens i nenes de Ponts.

El professorat estonià també es va emportar un record de part nostra: el típic plat del Ranxo i pasta de sopa feta a Ponts

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *