DIA DE LA PAU

El passat 30 de gener, infants, mestres, personal escolar i famílies, ens vam aplegar  al pati de l’escola amb un propòsit comú:  demanar la pau.

Per fer-ho, l’alumnat de sisè va llegir un manifest on expressaven  la seva voluntat per aconseguir un món on  regni la concòrdia  i on les diferències es resolguin amb diàleg i comprensió. A continuació totes els nens i nenes  de l’escola van cantar una cançó. Per  finalitzar aquest emotiu acte es va penjar un estel a la tanca del pati, on cada curs hi va enganxar  un desig de pau.

Si voleu veure el vídeo de la cançó cliqueu el següent enllaç:https://drive.google.com/file/d/drive.google.com/…371y1MpjrB6OZamggV/view15frGZ_jUbmt_y7371y1MpjrB6OZamggV/view?usp=drive_link

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *